也許可以跳得更美...我這樣想。

 

腳步越輕鬆,放下緊繃的肢體,娓娓一個欠身

隨著伶仃的音樂,柔和卻不失力量,一躍而起的弧度,拱出一個完美圓

伸出手,想隨著迴盪的聲響奔向的舞步

在伸手那一剎那,你的眼神,飄忽不定是一個答案

呼之欲出

lonely pretty,我轉過身巧妙的掠過這一段

 

where are you?i miss you.

it's really. i know i miss you.

but the single line which connects with us is your lovely one.

that's a funny hit to me.

i see you just by the one.

how pitiable i am.

if you can give up your firm hart seeing me, i know the stage will different.

the lonely pretty will round you.

 

醒了之後,一切都不能再回頭

如果每回我都只能想到這樣,我還會不會伸出手?

也許你的開口,讓我跌倒也傷得很重

也許我還有另一個完美

 

no the pretty.

after the girl stand by you, no one can dance around you.

maybe she can be replaced.

but the true is that i am not the one.

 

at this night, i miss you again.

i make a wish.

"one day, i will be the really pretty."

 

no one knows that secret.

all works is for you who is far away in the time axis and distant.

 

再一次,我奮力的躍起

謝謝給我掌聲的觀眾,在某個角落

我們有一天都能接受這樣的結局,然後走向下一個劇場

愛情不是唯一,即使某個人是唯一,也不再重要了。是吧!你這樣說過。

 

 

 

上帝的口白,是威嚴,也是力量

最後,我們才明白在執著的當下,有個人已經等你兩千年...

朋友推薦好歌,真是雋永

若故事成真,我希望是個王子和公主的結局

 

today, it's one year of story. 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    edting 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()